Z okazji Dnia Babci i Dziadka dzieci z klasy 0a przygotowały muzyczną pocztówkę z życzeniami
Grupa O c składa świąteczne życzenia dla rodziców oraz śpiewa kolędę ,,Pójdźmy wszyscy do stajenki''
Zapraszamy do obejrzenia filmiku z jasełkami przygotowanymi w klasie 0a. W przedstawieniu wzięły udział dzieci będące w szkole, i te, które pozostały w domach. Jasełka przygotowała pani Izabela Erkan, a filmik powstał dzięki pomocy rodziców.
Wyprawka dla klas „0” (r.szk. 2020/2021)
- kapcie na białej podeszwie – podpisane;
- worek na buty – podpisany;
- strój gimnastyczny: biała koszulka bez nadruku, ciemne spodenki – podpisane;
- kredki trójkątne ASTRA, grube lub cienkie dostosowane do potrzeb i możliwości dziecka; temperówka dostosowana do kredek;
- flamastry;
- Ołówek trójkątny JUMBO GRIP FABER CASTELL
- nożyczki leworęczne/praworęczne dostosowane do dziecka
- gumka do ścierania.
Wszystkie przybory podpisane.
Pozostałe informacje dotyczące wyprawki na zebraniu organizacyjnym.
(tu można pobrać powyższe informacje jako PDF)
ZESPÓŁ NAUCZYCIELI W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM r. szk. 2020/2021
Ewa Szczepanik, Aleksandra Kołoło-Gruszka –edukacja przedszkolna
Agata Bartuzi -Król, Izabela Erkan –edukacja przedszkolna
Łucja Jastrzębska, Aleksandra Kołoło-Gruszka - edukacja wczesnoszkolna
-
Małgorzata Kauszel - język angielski
-
Karolina Szurek – zajęcia rytmiczno-muzyczne
-
Agnieszka Sławińska – gimnatyka korekcyjna,
-
Arkadiusz Madyniak – gimnastyka korekcyjna
-
Katarzyna Jadwiszczak – logopedia
-
Dorota Bokiniec – pomoc nauczyciela
-
Joanna Romańska - pomoc nauczyciela
RAMOWY PLAN DNIA W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM 2019/2020
8.00 - 8.30 zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe, zabawa indywidualna i zespołowa.
8.30 – 9.00 Czynności higieniczno –samoobsługowe, przygotowanie do posiłku. I Śniadanie -przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami, uczenie dzieci samodzielności.
9.00 – 9.45 Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w ramach realizacji wybranego programu wychowania przedszkolnego z całą grupą. Stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka. Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych.
9.45 – 11.15 Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, spacery i wycieczki. Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela z całą lub w małych grupach, zabawy z wykorzystaniem sprzętu terenowego. Tworzenie warunków do spontanicznej i zorganizowanej aktywności ruchowej. Czynności samoobsługowe w szatni, wdrażanie do samodzielności.
11.15 – 11.30 Czynności higieniczno –samoobsługowe, przygotowanie do posiłku.
11.30 - 12.00 II śniadanie –przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami, uczenie dzieci samodzielności.
12.00 – 12.30 Zajęcia czytelnicze, relaksacyjne.
12.30 – 13.00 Zajęcia dydaktyczno –wychowawcze. Utrwalanie poznanych treści programowych, praca indywidualna, praca dowolna z niewielkim udziałem nauczyciela, zabawy graficzne, rysowanie, zabawy i gry językowe. Tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, obserwacja pedagogiczna.
13.00 – 13.45 Zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowanie inicjatywy dzieci. Stwarzanie warunków do twórczej aktywności poprzez udział w zajęciach dodatkowych. Organizowanie różnorodnych zabaw, jako stymulator rozwijania aktywności dziecka w sali lub na powietrzu.
13.45 – 14.00 Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku.
14.00 – 14.30 Obiad – przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku.
14.30 – 17.00 Dowolna działalność dzieci: zabawy swobodne w sali, utrwalenie poznanych treści, zabawa dowolna z niewielkim udziałem nauczyciela, zabawy graficzne, rysowanie, majsterkowanie, zabawy i gry językowe. Zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowanie inicjatywy dzieci, obserwacja pedagogiczna, praca indywidualna. Zabawy i gry na świeżym powietrzu.