Szanowni Państwo,
30 września mija czteroletni okres ważności pierwszych Kart Ucznia.
Dzieciom, którym w tym roku mija okres ważności dokumentu, zostaną wydane nowe Karty Ucznia – w których zostaną uaktualnione zdjęcia oraz wgrane uprawnienia na kolejny okres.
W celu usprawnienia operacji wymiany nośników oraz przedłużenia uprawnień Zarząd Transportu Miejskiego przygotował specjalny link dla naszej szkoły, za pomocą którego będzie można złożyć elektronicznie wniosek o nową Kartę Ucznia według załączonej niżej instrukcji.
https://kartaucznia.ztm.waw.pl/bb3bd9e9
Uczniowie klas VI i VII, którym kończą się uprawnienia z dniem 30 września br. mogą dokonać przedłużenia ważności posiadanych uprawnień w wybranym punkcie Obsługi Pasażerów jak również złożyć wniosek poprzez wskazany wyżej link. (instrukcja poniżej).
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW – do 23 maja 2021 r. za pomocą w/w linku lub w wersji papierowej poprzez sekretariat szkoły.