Regulaminy rekrutacji Szkoła Ekologiczna, Nowoczesna, Twórcza, Europejska i Różnorodna Erasmus+:
Rekrutacja uczniów
Rekrutacja nauczycieli
Erasmus+ in our school / Erasmus+ w naszej szkole
Szkoła Podstawowa nr 363 im. prof. W. Doroszewskiego aktywnie uczestniczy w projektach Erasmus+ od 2016 roku. Jesteśmy otwarci na przyjmowanie uczniów i nauczycieli z różnych krajów oraz na nawiązywanie współpracy, nie tylko w ramach Erasmus+, ale także poprzez eTwinning. Nasza szkoła zobowiązuje się do budowania partnerstw ze szkołami z Unii Europejskiej i nie tylko. Oprócz współpracy z UE, aktywnie angażujemy się w partnerstwa z organizacjami takimi jak AIESEC i Fundusz Wyszehradzki.
Można zapoznać się z naszym formularzem identyfikacyjnym projektu (PIF) i dowiedzieć się więcej o naszych działaniach za pośrednictwem poniższych linków.
Szkoła Podstawowa nr 363 im. prof. W. Doroszewskiego has been actively participating in Erasmus+ projects since 2016. We are open to welcoming students and teachers from different countries and to establishing cooperation, not only through Erasmus+ but also through eTwinning. Our school is committed to building partnerships with schools from the European Union and beyond. In addition to EU collaborations, we actively engage in partnerships with organizations such as AIESEC and the Visegrad Fund.
You can explore our Project Identification Form (PIF) and learn more about our activities through the following links:
- Szkoła Ekologiczna, Nowoczesna, Twórcza, Europejska i Różnorodna / Ecological, Modern, Creative, European, and Diverse School Project (2024-2027 Erasmus+ Accreditation)
- Szkoła Nowoczesna, Ekologiczna i Włączająca / Modern, Ecological, and Inclusive School Project (2022-2024)
- Bądźmy Dwujęzyczni – Uczmy Nowocześnie / Let’s Be Bilingual – Teach in a Modern Way Project (2016-2018)
- Projekty eTwinning / eTwinning Projects (2021) (2023)
Szkoła ekologiczna, nowoczesna, twórcza, europejska i różnorodna (Szkoła ENTER)
Projekt Erasmus+ realizowany w Szkole Podstawowej nr 363 im. Prof. Witolda Doroszewskiego w ramach Akredytacji Erasmusa przyznanej na lata 2024-2027
Niniejsza informacja jest wyciągiem z Wniosku Akredytacyjnego. Szczegółowe informacje określające działania wewnątrzszkolne, harmonogram osiągania celów, rekrutację uczestników i mierzenie postępu, zarządzanie oraz budżet zostały opisane we Wniosku Akredytacyjnym i Wniosku Budżetowym na rok 2024/2025 oraz w Umowie Finansowej na pierwszy rok akredytacji.
Cele:
-
Podniesienie kompetencji pracowników w zakresie znajomości i nauczania języków obcych
-
Upowszechnienie technologii cyfrowych jako narzędzia wspomagającego organizację pracy i nauczanie
-
Promowanie różnorodności, równości i włączenia społecznego wśród uczniów i pracowników
-
Trwałe wprowadzenie zasad zrównoważonego rozwoju i postawy odpowiedzialności za środowisko do standardów szkoły
Działania:
-
Mobilności kadry – szkolenia
-
Mobilności kadry – obserwacje pracy
-
Mobilności grupowe uczniów
-
Zaproszenie eksperta
-
Wizyty przygotowawcze
Standardy Erasmusa
-
Podstawowe zasady
-
Włączanie i różnorodność
-
Działania nienaruszające równowagi ekologicznej i odpowiedzialność za środowisko
-
Edukacja cyfrowa
-
Aktywne uczestnictwo w sieci organizacji Erasmus
-
Prawidłowe zarządzanie mobilnościami
-
Zapewnianie jakości i wsparcia uczestnikom
-
Upowszechnianie rezultatów i wiedzy na temat programu